Friday, August 12, 2011

GenQ, Generasi Al-Quran Kreatif: Manual Remaja Bertaqwa

Bismillahirrahmanirrahim.


Hari ini saya nk promote satu majalah yang baru je menjengah pasaran, bertajuk GenQ, Generasi Al-Quran Kreatif. Dengan motonya Manual Remaja Bertaqwa, dah tentu sasarannya para remaja. Kenal majalah Solusi? Haa, ni boleh dikatakan sebagai 'adik' kepada majalah Solusi. ^_^

Majalah ni mak saya belikan untuk adik saya yang berumur 13 tahun, tapi saya pun tumpang sekaki, sebab..memang nampak menarik. Bukan nampak je, memang menarik pun~! Saiznya tak besar dan tak juga kecil, isinya colourful sungguh~! ^^ Huhu..tapi yang lebih penting lagi kandungannya. Memang bagus. Two thumbs up for Galeri Illmu Sdn. Bhd. ^_^

Jadi, saya memang syorkan anda pun baca majalah ni. Yelah kan..daripada baca majalah yang tak tentu hala mcm e-pop tu..*opps* (haha) (sy pn bace juga..-_-") lebih baik baca majalh ni. Ayat-ayatnya santai dan kebanyakan kolumnis muda-muda belaka~! ^_^

Selain tu, byk kartun2 Nik di sana sini. Hehe. ^^

Majalah ni edaran Stormreaders network Sdn. Bhd. Jangan lupa dapatkanye eh~ Harganya cuma RM7..kalau nk dibanding dengan manfaat yang kita dpt..mmg xternilai. ^^

"Ya Allah, berikanlah kepadaku manfaat atas segala yang engkau ajarkan, dan ajarkanlah kepadaku apa yang memberi manfaat dan tambahkanlah ilmuku, syukur kepada-Mu atas segala perkara, aku memohon perlindungan-Mu daripada keadaan ahli neraka." (Riwayat al-Tirmizi)

No comments:

Post a Comment